Post by guiwheelsmachjuhis on Mar 5, 2022 8:56:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Switch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Switch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Color Switch 2022 version ▞▞▞
mycket trevligt
Var är svart och vitt? Och jag gillar inte spelet eftersom det tar ungefär 15 sekunder att komma in i en lvl det är därför jag ger det 1 stjärna.
Kul men så mycket reklam varför??
Bättre då men fler spellägen
älskar spelet, allt är bra. inte för mycket tillägg och trevliga och tillräckligt många lägen. men det är en sak som gjorde att den tappade en stjärna. Jag har spelat det här spelet i typ 4 år och efter 2 år tog jag bort det. nu har jag laddat ner det igen och alla roliga lägen som fanns då, finns inte där längre... det finns färre lägen och de roligaste finns inte längre så det är en liten besvikelse. ytterligare ett fantastiskt spel
Det här spelet är roligt, men det har några nackdelar... På fliken Spellägen om jag very *friendly* personför en nivå och trycker på knappen Nästa tar det cirka 8 sekunder för nivån att laddas. Tidigare var det typ 1-2 sekunder. Dessutom, på fliken Spellägen, visar det att det finns mer än 2k nivåer, men jag ser inte så många.. Kanske är det bara jag. Jag insåg att de gamla spellägena (som Split) har försvunnit, jag vet inte... Förutom allt är allt annat bra..
Kul spel men min mobil blir segare av appen
Få bort de dumma annonserna ur min väg
Jag har nyligen varit tvungen att återställa min telefon och den låter mig inte installera den nu. Jag spenderade pengar, snälla fixa. Jag använder en Pixel 4a 5G med Android 12.
Ibland när du trycker så vill inte spelet och då dör man för att den inte vill åka upp när man trycker
Bästa appen någonsin kört
Rätt bh
Alla t
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Avontuur obaq
Color switch är ett bra spel. Det har så många olika lägen, och det är SÅ roligt. Det enda problemet är att det ibland inte registreras när du trycker på skärmen, och det är såååååå irriterande! Dessutom d**er annonserna upp precis innan du trycker på Gör om, så du besöker Google för en bilhandlare minst 3 gånger varje gång du är på wifi. Förutom de små felen är färgväxling ett fantastiskt spel. Det är roligt och lätt att lära sig, och jag rekommenderar det starkt.
Jag gillar det förutom det faktum att detta har liksom inga saker att använda med stjärnorna som du kommer/skulle få
främst tapp-/hoppspel💤, mest lika varandra - jag väntade mig strategispel. Det är också 178 MB lagringsutrymme på den här gamla enheten och tar upp till 30 sekunder. efter att ha spelat en nivå för att komma till nivåvalssidan, och ytterligare 30 sekunder. laddar innan nästa nivå är klar. Inte för mig, avinstallation. ✌️
Det är dåligt ladda inte ner det tar bara upp minnet och gör så du vill ta sönder din telefon! Jag hatar det och avinstallerade det nyss!!! Det suger.
Roligt och varierande
Jag är imponerad av hur mycket innehåll denna "officiella nylansering" har lagts till. Men jag föredrar fortfarande den första utgåvan, som var mycket bättre än den här, och här är varför. Jag minns att det brukade ladda saker snabbare, den här tar ett tag. Det fanns så många fantastiska nivåpaket som: lava, flappy bird, grotta, etc. Och very *friendly* personligen, och tyvärr, betalade jag för att ta bort annonser i den första versionen, jag kontaktade dem om jag kunde återställa den, de sa till mig "gammal app fick ignoreras, utvecklaren ändras; bla bla bla”.
Color Switch Arcade ebj
Dålig
Jag gillar inte spelet, de gör spelet så svårt på den första delen att de ger dig så lite utrymme och bollen hoppar väldigt högt, det är inte kul det är ilsket och varje gång jag dör får jag en annan annons de behöver för att minska mängden annonser eftersom jag inte vill ha en 20 sekunder lång annons varje gång jag dör i ett mycket svårt spel.
Jag älskar det, det är väldigt underhållande men ibland missar jag? När jag gör det dör jag automatiskt. Jag skulle fortfarande rekommendera det.
Bra
Många annonser, men annars väldigt beroendeframkallande.
Den gamla versionen av färgomkopplare var mitt favoritspel då jag spelade det 24/7 och jag älskar också denna officiella nylansering. Spellägena är lysande även om jag skulle vilja bling tillbaka. Men jag är inte säker på om det bara är för mig, men jag upptäckte att det är lite glitchy när jag spelar. Till exempel: när jag klickar på ett läge tar det ungefär 10 sekunder att ladda vilket är ganska frustrerande. Förhoppningsvis kommer detta att fixas.
Nivå 33 är fysiskt omöjlig i (mål)
Det här spelet är fortfarande bäst från den dagen jag spelade det då och det lyckades förvåna mig 5 stjärnor är vad jag är skyldig dig.👍👍👍👍
Absolut älskar det här spelet, men en frustrerande irritation är tillägget som d**er upp under huvudspelet för deras andra spel, färgväxlingsvärlden. Jag har betalat för att tillägg ska tas bort men den här finns kvar och gör dig avskräckt när du spelar eftersom den tar upp mycket av den nedre skärmytan och jag klickar ofta på den av misstag 😣 Ta bort detta och ger gärna toppstjärnor eller åtminstone har det är bara på huvudtiteln, bara inte på huvudspelskärmen 😡
vet vad som hände med det här spelet under flera år men nu är det laggy och fullt av buggar. nivåer tar ungefär 10 sekunder att ladda (VAD) och spelet är fullt av buggar (dödar mig på plats utan spik etc.)
Intet behå
Jag very *friendly* personförde alla nivåer i klassiskt läge och jag installerade om spelet alla mina framsteg går förlorade även kopplade till google play. Det finns för många tillägg i det här spelet och irriterar mycket och jag behöver mina framsteg tillbaka eftersom jag arbetade hårt och tjänade tusentals stjärnor, så på grund av dessa två anledningar skulle jag vilja ge --1000000000000000000000000000000000000000 stjärnor för det här slöserispelet men innan det här spelet skulle intressant men inte nu. Jag kan inte ge ---10000000000 eftersom det här alternativet inte är tillgängligt på google play.
Det här spelet är fantastiskt. Jag spelar alltid det här på min mammas surfplatta och nu installerade jag det på min telefon, men allt förändrades, alla spel jag brukade spela är nu borta. Men uppdateringen är roligare än den gamla. Det är fortfarande ett riktigt roligt spel. Fortsätt med det fantastiska arbetet👍💯
Det är inte så illa men det jag irriterar mig på är att varje gång jag är på det ibland finns det buggar som ALLTID händer. Även massor och massor av små annonser. Ughhh, ditt spel behöver DEFINITIVT förbättringar.
Color Switch อาร์เคด xlj
Jag gillar det här spelet och allt men jag gav tre stjärnor för ibland utan anledning att det börjar krångla och du kommer ut. Om appen vill att du ska komma ut kommer den säkert att få dig ut genom att hänga spelet vilket är det jag verkligen inte gillar och det finns som ett litet fel i BEE nivå 26 och det finns inget sätt att du kan komma förbi det. ......... Och ett förslag som jag vill komma med är att om du stänger av din wifi eller mobildata kommer du inte att få några annonser........... Och jag vill också lägg till att det finns många annonser......
Upprepade spel. Spelet är bra. Notera: Vad jag menade är att vissa spel har exakt samma mekanik som andra.Min upplevelse var njutbar och rolig eftersom folk som går i dagis kan lära sig färgerna bara genom att spela det här spelet
Jag skulle ge det fem stjärnor men det finns en bugg där jag skulle klicka på det skulle inte fungera, det här har hänt så många gånger och det får mig att vilja kasta ut min telefon ur ett tåg i rörelse, men snälla fixa det här.
Color Switch آرکیڈ jbow
Detta brukade vara ett bra spel. Det hade många intressanta spellägen, och jag brukade spela det hela tiden på min gamla iPad. När iPaden gick sönder fick jag en ny. Jag fick också en helt ny Android, och nyligen bestämde jag mig för att återvända till det här spelet på Android. Till min bestörtning när jag öppnade spelet och kollade spellägeslistan var alla spellägen från förr borta! Visst, de nya spellägena är bra, men jag älskade alla gamla underbara spellägen. Jag är besviken. Vänligen ta tillbaka dem!
😡😠😠👎🏻👎🏻👎🏻
det här är ett riktigt roligt spel, det är tidskrävande och verkligen beroendeframkallande. en sak som jag skulle ändra är några användarvillkor, det finns ett som jag förnekade som jag tyckte var lite konstigt, det stod "tillåt färgbyte för att komma åt dina google play-spel som laddas ner" eller något liknande det kanske i olika formuleringar. förutom det är det ett riktigt bra spel. 🦁
saknar shoot versionen, annars bra
Bästa spela asso
Jättebra
Ayo var är split-läget ? Naww bro detta är oacceptabelt ... Ta tillbaka spelläget bro ... Det här är inte den riktiga du. DU KAN GÖRA BÄTTRE ÄN DETTA!
Color Switch Arkādes spēles wew
Color Switch እንቅስቃሴ ያለባቸው qlgd
Så det här spelet har varit min favorit ända sedan det blev populärt för några år sedan. Men jag installerade Android 11 för några veckor sedan, och det kommer inte att fungera ordentligt sedan dess. Spelet kommer att öppnas, men några sekunder senare kraschar det. Jag avinstallerade det och installerade om det, men problemet finns kvar. Skulle vara fem stjärnor, nu tre.
bh rolikt😀
Jag önskar att jag kunde ge det här spelet 5 stjärnor men det släpar efter i klassiskt. Jag minns den gamla versionen ni brukade ha och den släpade inte efter alls. Jag har fortfarande den gamla versionen tillgänglig men jag vill spela den här eftersom den har nya spellägen men den känner inte igen kranarna ibland och dödar mig. Jag vet inte om det är för att om annonserna eller min telefon men det har varit så. Ni borde lägga till ett 1v1 onlinespel som skulle vara ett bra tillägg. För tillfället..Jag kommer fortfarande till den gamla versionen jag har antar jag..
Jag laddade ner det här eftersom jag minns att jag såg det här spelet för flera år sedan. Tyvärr finns inte alla spellägen som jag kommer ihåg att jag ville spela som torn i spelet. Största besvikelsen över detta spel. Det känns dock lite som att det byggs om, men det verkar egentligen inte vara lika expansivt som den äldre versionen.